Neler yeni

sisecevir botu lazım eggdrop var mı?

Disket

Moderatör
Katılım
24 Nis 2019
Mesajlar
1,000
Tepkime puanı
3
Konum
Ankara
arkadaşlar eggdrop şişe çevir botu lazım paylaşabilir misiniz?
 

QWE

Tanınmış üye
Katılım
24 Nis 2019
Mesajlar
126
Tepkime puanı
1
Konum
Ankara
Eggdop u Yok onun direk mirc scripting olarak var

Kod:
on *:text:*:#Cevirmece: {
  if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar {
    msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli;  4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız  Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz..
  }
  if $1 == !varim || $1 == !varim {
    if %disc. [ $+ [ $nick ] ] {  msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick
      msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu.
    }
  else { msg $chan 4 $nick  10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } }
  if $1 == !yokum {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {  msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
  }
  if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }
    if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }
    if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
    if $hget(Oyun,Durum) == 1 {  msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
    msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz..
    var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
    var %s = $numtok(%tab,32)
    var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
    var %a = $remtok(%tab,%q,32)
    var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
    msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek.
    msg $chan 4  %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi?
    mode $chan +vv %q %k
    mode $chan +m
    hadd -m Oyun Durum 1
    hadd -m Oyun SoruNick %q
    hadd -m Oyun SoruCevap %k
    .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan
  }
  ;-- ekleyelim bakalim
  if ($1 == !dogruluk) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek.
  }
  if ($1 == !cesaret) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }  
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek.
  }

  if $1 == !s {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 6$chan  4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 {  msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return }
    if !$2 { msg 4$chan  2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return }
  else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
  if $1 == !c {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg6 $chan 4 !s  2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 {  msg2 $chan  4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return }
    if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return }
    else {
      $+(timer,soru) off
      msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2-
      msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
      var %s = $numtok(%tab,32)
      var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
      var %a = $remtok(%tab,%q,32)
      var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
    }
  }
  if $1 == !oyuncular {
    if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
      inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
      if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan  Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
      msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır.
    }
    else {
      msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız.  ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. )
    }
  }
  if $1 == !dis {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan  4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return }
    if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan   $2 2nicki, 4 $nick  2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca  4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak.
    inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32))  {
      msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32))  {
      msg $chan  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
  if $1 == !reset {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan  4!dis  2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    else {
      msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun Başlayanlar
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      unset %disc.*
      unset %oyuncular*
    }
  }
}

on *:quit: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
}
on *:part:#Cevirmece: {
  if $nick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }  
  }
}
on *:nick: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruNick  $newnick
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruCevap  $newnick
    }
  }
}
on *:kick:#: {
  if $knick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
  hdel -ms Oyun Başlayanlar
  hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
  msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı.
  if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
  if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
}
alias sıfırla {
  hdel -ms Oyun SoruNick
  hdel -ms Oyun SoruCevap
  hadd -ms Oyun Durum 0
  hadd -ms Oyun Soruldu 0
  hdel Oyun yanit
  msg $1  2Süre zaman aşımına uğradı,  4 3 2dakika  içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
  mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
  mode $chan -m
}
alias hs {
  if (!$1) {
    var %1 = 1
    while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
  var %1 = 1
  while ($hget($1,%1).item) {
    echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
    inc %1
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
}
on *:start:{
  emailaddr Eren@
  /server irc.Sadechat.com
  nick SiseCevir
  anick SiseCevir1
  server irc.Sadechat.com:6667
}
on *:connect:{
  if $server == irc.Sadechat.com {
    hfree -sw *
    oper sise opersifre
    nickserv ghost SiseCevir 7532159846
    nickserv release SiseCevir 7532159846
    join 0,0
    nick SiseCevir
    nickserv identify 7532159846
    .timer 1 2 join #Cevirmece
  }
}
n *:text:*:#Cevirmece: {
  if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar {
    msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli;  4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız  Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz..
  }
  if $1 == !varim || $1 == !varim {
    if %disc. [ $+ [ $nick ] ] {  msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick
      msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu.
    }
  else { msg $chan 4 $nick  10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } }
  if $1 == !yokum {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {  msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
  }
  if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }
    if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }
    if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
    if $hget(Oyun,Durum) == 1 {  msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
    msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz..
    var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
    var %s = $numtok(%tab,32)
    var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
    var %a = $remtok(%tab,%q,32)
    var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
    msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek.
    msg $chan 4  %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi?
    mode $chan +vv %q %k
    mode $chan +m
    hadd -m Oyun Durum 1
    hadd -m Oyun SoruNick %q
    hadd -m Oyun SoruCevap %k
    .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan
  }
  ;-- ekleyelim bakalim
  if ($1 == !dogruluk) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek.
  }
  if ($1 == !cesaret) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }  
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek.
  }

  if $1 == !s {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 6$chan  4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 {  msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return }
    if !$2 { msg 4$chan  2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return }
  else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
  if $1 == !c {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg6 $chan 4 !s  2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 {  msg2 $chan  4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return }
    if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return }
    else {
      $+(timer,soru) off
      msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2-
      msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
      var %s = $numtok(%tab,32)
      var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
      var %a = $remtok(%tab,%q,32)
      var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
    }
  }
  if $1 == !oyuncular {
    if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
      inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
      if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan  Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
      msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır.
    }
    else {
      msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız.  ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. )
    }
  }
  if $1 == !dis {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan  4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return }
    if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan   $2 2nicki, 4 $nick  2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca  4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak.
    inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32))  {
      msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32))  {
      msg $chan  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
  if $1 == !reset {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan  4!dis  2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    else {
      msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun Başlayanlar
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      unset %disc.*
      unset %oyuncular*
    }
  }
}

on *:quit: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
}
on *:part:#Cevirmece: {
  if $nick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }  
  }
}
on *:nick: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruNick  $newnick
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruCevap  $newnick
    }
  }
}
on *:kick:#: {
  if $knick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
  hdel -ms Oyun Başlayanlar
  hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
  msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı.
  if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
  if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
}
alias sıfırla {
  hdel -ms Oyun SoruNick
  hdel -ms Oyun SoruCevap
  hadd -ms Oyun Durum 0
  hadd -ms Oyun Soruldu 0
  hdel Oyun yanit
  msg $1  2Süre zaman aşımına uğradı,  4 3 2dakika  içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
  mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
  mode $chan -m
}
alias hs {
  if (!$1) {
    var %1 = 1
    while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
  var %1 = 1
  while ($hget($1,%1).item) {
    echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
    inc %1
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
}
Burayı sunucunuza göre ayarlayın

Kod:
on *:start:{
  emailaddr Eren@
  /server irc.Sadechat.com
  nick SiseCevir
  anick SiseCevir1
  server irc.Sadechat.com:6667
}
on *:connect:{
  if $server == irc.Sadechat.com {
    hfree -sw *
    oper sise opersifre
    nickserv ghost SiseCevir 7532159846
    nickserv release SiseCevir 7532159846
    join 0,0
    nick SiseCevir
    nickserv identify 7532159846
    .timer 1 2 join #Cevirmece
  }
}
Oynama Sekli;

!Varim yazarak oyuna dahil olabilirsiniz
!yokum yazarak oyundan ayrılabilirsiniz
!s Seklınde soru !c seklınde cevaplayabilirsiniz

Bot size Dogrulk !cesaret secenegi sunacak keyfınıze göre secip oyuna devam edebilirsiniz.

ôyunda cevap verilmediginde 3 dakika sonra resetlenecektir ve ayrıyetten botta oto voice ve +m de aktiftir.

Eksikler varsa konu altından yada pm seklınde bilgilendırırsenız sevinirim.
 
Üst